23 Οκτωβρίου 2013
Κατηγορία:
Social Media Marketing
Σχόλια: 0

10 +1 τρόποι να αυξήσετε τα Likes της σελίδας σας στο Facebook

Σας έχει τύχει ποτέ να θέλετε να καθίσετε για φαγητό σε μια περιοχή που δεν έχετε ξαναπάει και δεν έχετε συστάσεις για κανένα εστιατόριο; Σε ποιο εστιατόριο θα καθίσετε; Σίγουρα σε κάποιο που έχει ήδη πολύ κόσμο. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των ατόμων που τρώει ήδη στο συγκεκριμένο εστιατόριο, τόσο ανεβαίνει ο δείκτης δημοτικότητας του, το λεγόμενο «Social Proof» στην γλώσσα του Marketing.

Στον κόσμο του Internet Marketing και συγκεκριμένα στα Social Media, ο επικρατέστερος δείκτης δημοτικότητας είναι τα Likes της επιχείρησης σας στο Facebook. Τα Facebook Likes όμως, δεν είναι απλά ένας δείκτης δημοτικότητας, ειδικά όταν μιλάμε για εταιρικές σελίδες. Αυξάνοντας τα Likes της Facebook σελίδας της εταιρείας σας, αυτόματα:

    • Αυξάνετε την προβολή και την αναγνωρισιμότητα της
    • Βελτιώνετε την επικοινωνιακή της εικόνα – γίνεστε πιο customer-friendly
    • Έχετε δωρεάν και αποτελεσματικό word of mouth μάρκετιγκ

Όταν καταφέρετε τα πιο πάνω, γίνεται πιο εύκολο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, ακόμα και τον τζίρο της εταιρείας σας. Εφαρμόζοντας τις πιο κάτω συμβουλές θα αυξήσετε τα Facebook Likes της εταιρίας σας με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Social Media Marketing και Facebook

1. Προσδιορίστε και ακολουθήστε μια σωστά σχεδιασμένη στρατηγική: η Facebook σελίδα σας πρέπει να προσφέρει αξιόλογο, καλογραμμένο περιεχόμενο, να ενημερώνεται συνεχώς και να εστιάζει στον πελάτη. Όταν ο χρήστης παίρνει κάτι ενδιαφέρον, μοναδικό ή καινούριο, είναι πιθανότερο να κάνει Like.

2. Απλά ζητηστέ το! Προσθέστε το Facebook link στην υπογραφή του email σας, σε αποδείξεις που δίνετε σε πελάτες σας, στο εταιρικό σας φυλλάδιο και φυσικά, ζητήστε από φίλους και συνεργάτες να κάνουν Like! Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τους «πιστούς» fans της σελίδας σας να σας προτείνουν στους φίλους τους.

3. Επίκαιρο και χρήσιμο περιεχόμενο. Προσφέρετε περιεχόμενο που δίνει λύσεις, προλαβαίνει λάθη και ενημερώνει το κοινό σας. Το περιεχόμενο της σελίδας σας θα πρέπει να είναι στοχευμένο— μη γενικολογείτε, καταλάβετε τι ζητούν οι πελάτες σας και παρέχετε το. Δώστε προτεραιότητα στην ενημέρωση των χρηστών, μην προσπαθείτε απλώς να πουλήσετε.

4. Δώστε κίνητρα. Διοργανώστε διαγωνισμούς και κληρώσεις, παρέχετε δωρεάν ebooks, ή αποκλειστικές προσφορές για να προσελκύσετε τους χρήστες.
Extra Tip: Όταν διοργανώνετε έναν διαγωνισμό στο Facebook, φροντίστε το δώρο που κληρώνετε να είναι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό βοηθάει στο να συγκεντρώσετε πιο «ποιοτικές» συμμετοχές από άτομα που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτά που προσφέρει η εταιρεία σας κι όχι από άτομα που απλά θέλουν να κερδίσουν το δώρο.

5. Κινητοποιείστε τους χρήστες. Δημιουργήστε δελεαστικά «Calls to Action» στα posts, στο Facebook cover και στην αρχική σας σελίδα. Π.χ., ένα Facebook status υπό μορφή ερώτησης, ένα link ή μια εικόνα, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να προσελκύσουν Likes από ότι μια γενικευμένη πληροφορία.

6. Κάντε την παρουσία σας αισθητή! Προσθέστε το Facebook Like κουμπί σε στρατηγικά σημεία στο blog ή την ιστοσελίδα σας, στο τέλος ενός άρθρου ή δίπλα στα σχόλια. Έτσι, δίνετε τη δυνατότητα και σε άλλους δυνητικούς πελάτες να σας βρουν μέσω άλλων κοινωνικών δικτύων ή ιστοσελίδων και να σας κάνουν Like.

7. Διαφήμιση στο Facebook. Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα στοχευμένων διαφημίσεων. Αντί να ξοδεύετε το budget σας σε αναποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης, επενδύστε στις διαφημίσεις του Facebook που σας επιτρέπουν να εστιάσετε σε χρήστες που είναι πιθανοί αυριανοί πελάτες.

8. Τα 3 “Ε” της Επικοινωνίας: Επικοινωνία, Ενασχολήση, Ενδιαφέρον! To Facebook από μόνο του είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας και διαφήμισης. Φροντίστε να εκμεταλλευτείτε πλήρως τον διαδραστικό χαρακτήρα του! Κάντε Like, share, απαντήστε ερωτήματα, προσφέρετε λύσεις και ρίξτε το τοίχος μεταξύ της εταιρείας σας και των πελατών σας.

9. Επενδύστε στο οπτικό κομμάτι. Δημιουργήστε infographics, μοιραστείτε φωτογραφίες, video και άλλο περιεχόμενο που είναι κατά βάση οπτικό. Οι χρήστες δεν έχουν πάντα την πολυτέλεια να διαβάζουν μακροσκελή άρθρα, αλλά θα μπουν στον πειρασμό να κάνουν κλικ σε ένα infographic ή μια ωραία φωτογραφία.

10. Δημιουργήστε ένα ελκυστικό Facebook cover. Αυξήστε τις πιθανότητες τα κλικς να γίνουν Likes με ένα ευρηματικό cover που οπωσδήποτε πρέπει να έχει κάποιο Call to Action (πχ: «Κάντε μας Like για να ενημερώνεστε για αποκλειστικές προσφορές»). Μπορείτε ακόμα να δημιουργήστε μια ειδικά προσαρμοσμένη fan gate σε κάποιο από τα Tabs της σελίδας σας. Σ΄αυτή τη σελίδα θα οδηγούνται οι μη fans σας και εκεί θα τους προσκαλείτε με ευφάνταστο τρόπο να κάνουν Like.

11. Επικεντρωθείτε στην συνοχή του brand image σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Facebook υπενθυμίζει στους πελάτες σας (νυν και δυνητικούς) τα μοναδικά προτερήματα σας. Τονίστε τι κάνει την εταιρεία σας διαφορετική από όλες τις άλλες, π.χ. μία καινοτόμα υπηρεσία, η μακροχρόνια παρουσία σας στην αγορά και επιδείξτε το σε κάθε post ή status update. Η ενδυνάμωση του brand image της εταιρίας σας, μόνο ευεργετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει!

Εσείς ποιους από τους παραπάνω τρόπους χρησιμοποιείτε;

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.