14 Φεβρουαρίου 2014
Κατηγορία:
Κατασκευή eshop
Σχόλια: 0

3 βήματα για να μετατρέψετε τους επισκέπτες του eshop σας σε πελάτες

Απώτερος στόχος κάθε επιχείρησης είναι η αύξηση των πωλήσεων. Εφαρμόζοντας τις πιο κάτω συμβουλές, θα μπορέσετε να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής κάθε νέου επισκέπτη του eshop σας σε πελάτη!

1. Εγγύηση επιστροφής χρημάτων και Εγγύηση Ποιότητας

Όταν ο επισκέπτης αμφιταλαντεύεται για μια αγορά, εσείς θα πρέπει να τον καθησυχάσεται ότι μια αγορά δεν ελλοχεύει κανένα κίνδυνο ή ρίσκο γι΄αυτόν. Αντιθέτως, πρέπει να του παρέχετε τη διαβεβαίωση μιας ομαλής αγοράς και την σιγουριά ότι το προϊόν αξίζει.

Ειδικά για νεοσύστατα eshops, είναι απαραίτητο να υπάρχει εγγύηση ποιότητας ή η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, ούτως ώστε ο επισκέπτης να πειστεί πιο εύκολα στο να πραγματοποιήσει μια αγορά.

2. Ο πελάτης ως προσωπική υπόθεση

Ο επισκέπτης θέλει να νιώσει ότι είναι σημαντικός για σας. Κάτι τέτοιο μειώνει τους αγοραστικούς ενδοιασμούς του και τον κάνει πιο επιρρεπή σε πειρασμούς και δελεαστικές προσφορές.

Αν θέλετε περισσότερες πωλήσεις, πρέπει να «χτυπήσετε στο συναίσθημα». Μια έρευνα της IBM, έδειξε ότι οι καταναλωτές κάνουν κατά κόρον αγορές με βάση το συναίσθημα και όχι τη λογική. Για παράδειγμα, ένας 15χρονος πελάτης θα αγοράσει ένα καινούριο smartphone όχι επειδή είναι χρηστικό ή αναγκαίο, αλλά επειδή καλύπτει την ανάγκη του να μην μένει απ΄έξω, να ανήκει σε έναν κύκλο με σύγχρονη, «cool» ταυτότητα.

Για να μετατρέψετε τον επισκέπτη σε πελάτη, θα πρέπει να καλύψετε συναισθηματικές και κοινωνικές ανάγκες του. Έτσι, παρόλο που το προϊόν σας μπορεί να είναι ακριβότερο, ο επισκέπτης δεν θα αποταθεί στον ανταγωνιστή, επειδή μαζί σας έχει μια σχέση βασισμένη σε πιο σημαντικούς παράγοντες από την τιμή (π.χ., λύνετε ένα πρόβλημα, παρέχετε ασφάλεια, βελτιώνετε το status τους, επιβεβαιώνετε τις ελπίδες του, περιορίζετε έναν κίνδυνο κ.ο.κ).

Γι΄ αυτό τον λόγο είναι σημαντικό όταν περιγράφετε ένα προϊόν να μην περιορίζεστε στα χαρακτηριστικά του αλλά να εστιάζετε και στο τι προσφέρει στον κάτοχο του. Αν επικεντρωθείτε στα άμεσα οφέλη για τον πελάτη, αυτός δύσκολα θα αντισταθεί σε μια αγορά.

Αν για παράδειγμα, το ηλεκτρονικό κατάστημα σας εξειδικεύεται σε εξωτερικούς δίσκους αποθήκευσης, μην επικεντρωθείτε στον κατασκευαστή του προϊόντος, αλλά στην ικανότητα του να αποτρέψει εφιαλτικά σενάρια απώλειας δεδομένων. Ποιος μπαμπάς δεν θα έτρεμε στη σκέψη του να χάσει τις φωτογραφίες από τα 2α γενέθλια της μονάκριβης κόρης του; Μην πουλάτε μόνο προϊόντα, αλλά και λύσεις σε προβλήματα (φανταστικά και μη).

shopping

3. Βελτιώστε την αξία του προϊόντος

Μπορείτε να κάνετε ένα προϊόν πιο ελκυστικό στον επισκέπτη κατεβάζοντας την τιμή. Έτσι το κάνετε πιο ανταγωνιστικό και ο επισκέπτης αντιλαμβάνεται μεγαλύτερο συμφέρον αν προτιμήσει εσάς.

Υπάρχουν όμως πιο κερδοφόροι τρόποι για να αυξήσετε την αξία των προϊόντων σας στα μάτια των επισκεπτών σας.

Για παράδειγμα, δίνοντας δωρεάν συμβουλές, μικρά δώρα με κάθε αγορά, είτε κάποια προνόμια για τους συχνούς σας πελάτες, τότε τον διαβεβαιώνετε ότι μια αγορά αξίζει. Έτσι, η σύγκριση ενός προϊόντος σας με άλλα ανταγωνιστικά, δίνει στο προϊόν σας άμεσα μεγαλύτερη αξία.

Ένα άλλος τρόπος είναι να υπενθυμίσετε στον επισκέπτη τι θα χάσει αν δεν αγοράσει το προϊόν σας. Η ιδέα του να χάσει μια καλή προσφορά, αυτομάτως κάνει τον επισκέπτη να δράσει ενστικτωδώς και όχι ορθολογικά.

Συνοψίζοντας, για να πετύχετε μεγαλύτερες πωλήσεις στο eshop σας θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε 3 βασικούς τομείς:

  • Κάντε τον πελάτη να καταλάβει ότι δεν υπάρχει ρίσκο αγοράς, δίνοντας εγγυήσεις ποιότητας ή επιστροφής χρημάτων
  • Επικεντρωθείτε στα χειροπιαστά οφέλη ενός προϊόντος και δώστε λύση σε συναισθηματικές ανάγκες όπως η ασφάλεια ή το κύρος
  • Βελτιώστε την αντιληπτή αξία των προϊόντων σας

Για περισσότερες συμβουλές για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας, δείτε κι αυτά.

Ενα eshop στα μέτρα σας

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.