22 Ιουλίου 2014
Κατηγορία:
Business Tips
Σχόλια: 0

Τι να γράψετε στην σελίδα «Ποιοι Είμαστε» του eshop σας

Η πιο παραμελημένη σελίδα του e-shop σας - και όμως η πιο σημαντική – είναι η σελίδα «Ποιοι είμαστε». Στατιστικά, η σελίδα «Ποιοι είμαστε» ανήκει στις 3 σελίδες με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ενός e-shop ή website και αυτό γιατί παρουσιάζει την επιχείρησή σας. Και αυτή η παρουσίαση επηρεάζει σημαντικά το αν ο πιθανός πελάτης θα σας εμπιστευτεί ή όχι για τις ηλεκτρονικές του αγορές.

Στις περισσότερες περιπτώσεις το βάρος δίνεται στη σχεδίαση του e-shop και την παρουσίαση των προϊόντων, αλλά η σελίδα «Ποιοι είμαστε» είναι αυτή που θα παρουσιάσει την ιστορία πίσω από την επιχείρησή σας, θα περιγράψει πως ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και θα πείσει τον πελάτη γιατί θα πρέπει αν αγοράσει από εσάς: επομένως θα κρίνει αν θα αυξηθούν οι πωλήσεις σας ή όχι!

Δείτε παρακάτω 6 συμβουλές για τη σωστή παρουσίαση της επιχείρησής σας στη σελίδα «Ποιοι είμαστε».

1. Απαντήστε άμεσα στην ερώτηση «Ποιοι είστε»

Ο λόγος για τον οποίο οι πιθανοί πελάτες σας επισκέπτονται τη σελίδα «Ποιοι Είμαστε» είναι ακριβώς αυτός: να μάθουν «Ποιοι είσαστε». Επομένως απαντήστε σε αυτήν ακριβώς την ερώτηση. Παρουσιάστε την ιστορία της επιχείρησής σας με ειλικρίνεια, αναφέρετε πόσο καιρό δραστηριοποιήστε σε αυτόν τον τομέα, μιλήστε για τους στόχους και τη στρατηγική που ακολουθείτε και κυρίως πείστε τους επισκέπτες για το πώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας θα τους βοηθήσουν.
Μη διστάσετε να «καυχηθείτε» για την απόδοσή και τις ικανότητες της επιχείρησής σας, αλλά χωρίς υπερβολές. Έχετε μόνο μια σελίδα για να παρουσιάσετε την εικόνα σας, επομένως αναφέρετε ό,τι πιστεύετε ότι μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίσετε.

2. Παρουσιάστε τους συνεργάτες σας

Οι πιθανοί πελάτες θα εμπιστευθούν ευκολότερα μια εταιρεία με «ανθρώπινο πρόσωπο». Παρουσιάστε τα μέλη της ομάδας, αναφέρετε ποιες είναι οι αρμοδιότητές τους, τι σπουδές έχουν κάνει κλπ. Συνοδεύστε τις περιγραφές με φωτογραφίες και ορισμένα προσωπικά στοιχεία για τον καθένα. Εάν, για παράδειγμα, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της επιχείρησής σας είναι πρωταθλητής του σκι ή ο οικονομικός διευθυντής είναι μανιακός με τη γιόγκα, η αναφορά αυτή θα δώσει έναν πιο «ανεπίσημο» και άμεσο χαρακτήρα στην περιγραφή και θα την κάνει πιο ενδιαφέρουσα για τον πιθανό πελάτη. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε και τα στοιχεία επικοινωνίας με τον καθένα για μεγαλύτερη αμεσότητα και αξιοπιστία.

3. Προσθέστε μαρτυρίες πελατών

Παρόλο που οι μαρτυρίες των πελατών σας σχετικά με το πόσο ευχαριστημένοι έμειναν από τη συνεργασία με την επιχείρησή σας αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι του eshop σας, θα ήταν καλή ιδέα να αναφέρετε το θετικό feedback μερικών από τους σημαντικότερους πελάτες ή τις διακρίσεις σας στη σελίδα «Ποιοι Είμαστε». Οι καλές κριτικές αυξάνουν την εμπιστοσύνη του πιθανού πελάτη απέναντι στην επιχείρησή σας και συνεπώς αυξάνουν τις πωλήσεις σας!

Διαβάστε επίσης: 9 νέες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

4. Προσθέστε τα εικονίδια των social media στα οποία έχετε παρουσία

Είναι γνωστό ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ασκούν πολύ μεγάλη επίδραση στους χρήστες και επηρεάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες. Μια επιχείρηση με σημαντική παρουσία στα social media θεωρείται περισσότερο αξιόπιστη και δραστήρια από μια άλλη που δεν τα χρησιμοποιεί ενεργά για την προώθησή της. Επίσης, οι επισκέψεις των πιθανών πελατών στα προφίλ της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα βοηθούν στην αύξηση της προβολής της και συνεπώς στην απόκτηση περισσότερων πελατών. Σημαντικό εδώ είναι να τονίσουμε ότι όσο σημαντική είναι για την αξιοπιστία μιας επιχείρησης η συνεχής παρουσία σε ένα κοινωνικό δίκτυο, τόσο επιζήμιο μπορεί να αποβεί ένα αδρανές προφίλ. Για το λόγο αυτό, συνδέστε στο eshop σας μόνο τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία είστε ενεργό μέλος.

Μην ξεχνάτε: ένα tweet τον μήνα, δεν σας κάνει ενεργό μέλος του Twitter.

5. Τοποθετήστε τη σελίδα «Ποιοι Είμαστε» σε εμφανές σημείο

Διασφαλίστε ότι ο χρήστης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα τη σελίδα «Ποιοι Είμαστε» στο site ή το eshop της επιχείρησής σας. Τοποθετήστε την σε εμφανές σημείο είτε στο πάνω ή κάτω μέρος της σελίδας, είτε αριστερά ή δεξιά, αρκεί να φροντίσετε να διακρίνεται εύκολα από τον επισκέπτη του eshop σας.

6. Ενημερώνετε συχνά τη σελίδα «Ποιοι Είμαστε»

Ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι ότι η σελίδα «Ποιοι Είμαστε» δεν ανανεώνεται, με αποτέλεσμα οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτή να μην είναι πρόσφατες και να μη συμβαδίζουν με τις τελευταίες εξελίξεις της επιχείρησής σας. Ένα τέτοιο λάθος δίνει μια εικόνα «αναξιοπιστίας» της επιχείρησης, η οποία μπορεί να προκαλέσει μείωση των εσόδων σας.
Επομένως, φροντίστε να ανανεώνετε συχνά τη σελίδα «Ποιοι Είμαστε», να αναφέρετε τα «Τελευταία Νέα» της επιχείρησής σας και να διασφαλίζετε ότι οι πληροφορίες που αναφέρονται είναι ακριβείς και αντιστοιχούν στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας.

Ενα eshop στα μέτρα σας

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.