Τι να γράψετε στην σελίδα «Ποιοι Είμαστε» του eshop σας
Η πιο παραμελημένη σελίδα του e-shop σας – και όμως η πιο σημαντική – είναι η σελίδα «Ποιοι είμαστε». Στατιστικά, η σελίδα «Ποιοι είμαστε» ανήκει στις 3 σελίδες με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ενός e-shop ή website και αυτό γιατί παρουσιάζει την επιχείρησή σας. Και αυτή η παρουσίαση επηρεάζει σημαντικά το αν ο πιθανός πελάτης θα [...]
Γιατί οι χρήστες εγκαταλείπουν το eshop σας με γεμάτο καλάθι;
Ένας πιθανός πελάτης έχει επισκεφθεί το eshop σας. Έχει επιλέξει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, έχει γεμίσει το καλάθι των αγορών και ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσει την παραγγελία του ηλεκτρονικά. Τι μπορεί όμως να πάει στραβά και να εγκαταλείψει το eshop σας και το γεμάτο καλάθι του την τελευταία στιγμή;
Τί χρώμα θα (πρέπει να) είναι το site σας;
Τα χρώματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ψυχολογία και τα συναισθήματα του καταναλωτή. Παρόλο που η επίδραση ενός χρώματος στην ψυχολογία του ατόμου εξαρτάται από τα προσωπικά του βιώματα, υπάρχουν ορισμένες γενικές ιδιότητες που αποδίδονται σε κάθε χρώμα. Για παράδειγμα, το κόκκινο είναι ταυτισμένο με το πάθος, το πράσινο με την ηρεμία, το μαύρο αποπνέει [...]