12 Δεκεμβρίου 2013
Κατηγορία:
Κατασκευή eshop
Σχόλια: 0

Απαραίτητα χαρακτηριστικά για ένα επιτυχημένο eshop – 2ο μέρος

Στο προηγούμενο post μας αναφερθήκαμε στις 5 βασικές δυνατότητες που διαθέτουν τα πιο επιτυχημένα eshop. Σήμερα, σας παρουσιάζουμε 5 ακόμη λειτουργίες που πρώτον, θα παρατείνουν τη διάρκεια επίσκεψης των εν δυνάμει καταναλωτών στο eshop σας και δεύτερο θα δελεάσουν τον επισκέπτη να προβεί σε αγορές.

Δυνατότητες όπως η πλούσια οπτική εμπειρία, η σωστή προώθηση των κορυφαίων υπηρεσιών σας (π.χ. δωρεάν μεταφορικά), οι αξιολογήσεις των προϊόντων, η άμεση επικοινωνία και τέλος οι μικρές υπενθυμίσεις για την αξιοπιστία σας, είναι βασικά στοιχεία που δεν πρέπει να λείπουν από το eshop σας. Αυτά όμως δεν αρκούν. Για μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική παρουσία στο Διαδίκτυο, το eshop σας θα πρέπει επίσης να επιτύχει:

Αποτελεσματικές Πωλήσεις με Έξυπνη Παρότρυνση

Δεν είναι αρκετό να διαθέτετε τα προϊόντα σας στο Διαδίκτυο, πρέπει να τα προωθείτε και κατάλληλα. Κάθε κουμπί «ΑΓΟΡΑ»/ «ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ» / «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» πρέπει να είναι ευδιάκριτο και ελκυστικό. Εάν ο πελάτης πρέπει να ψάξει για αυτό, τότε μάλλον δεν βρίσκεται στην σωστή θέση και στο σωστό μέγεθος. Η δυνατότητα αγοράς ενός προϊόντος πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σελίδα του eshop σας, δίπλα από κάθε προϊόν.

Extra Tip: Οι εποχιακές προσφορές και τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας, πρέπει ανεξαιρέτως να συνοδεύονται από ευδιάκριτα κουμπιά “ΑΓΟΡΑ” αφού κατά κανόνα είναι πιο δελεαστικά.

Σωστή Κατηγοριοποίηση Προϊόντων

Θα αποθηκεύατε ποτέ τις κάλτσες σας σε ένα ντουλάπι της κουζίνας; Μάλλον όχι. Η σωστή κατηγοριοποιήση είναι υπέρτατης σημασίας. Αν λοιπόν θέλετε οι πελάτες σας να βρουν τις κανάτες κρασιού εύκολα μην τις εντάξετε στην κατηγορία Ηλεκτρικές Συσκευές. Οι online καταναλωτές είναι ανυπόμονοι και απαιτητικοί. Αν δεν βρουν εύκολα αυτό που ψάχνουν στο eshop σας, θα ψάξουν αλλού. Κάντε το εύκολο και αβίαστο για αυτούς να βρουν γρήγορα το προϊόν που τους ενδιαφέρει.

Δυνατότητα Αναζήτησης

Ακόμη κι αν όντως φυλάγατε τις κάλτσες σας στην κουζίνα, υπήρχε πάντα ένα άτομο που θα τις έβρισκε για σας, η μαμά. Η ηλεκτρονική εκδοχή της μαμάς δεν είναι άλλη από τη λειτουργία αναζήτησης, το γνωστό search box. Ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του search box είναι ότι σχεδόν αυτόματα παρουσιάζει στον επισκέπτη το προϊόν που τον ενδιαφέρει, καθιστώντας την αγορά του κάτι παραπάνω από ελκυστική.

Αξία Προϊόντων

Ο τυπικός επισκέπτης ενός eshop αποφασίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα κατά πόσο θα αγοράσει ένα προϊόν ή όχι. Γι΄αυτό το λόγο είναι απαραίτητο η τιμή ενός προϊόντος να είναι ευδιάκριτη. Ακόμη καλύτερα, με μικρότερα γράμματα, δώστε πληροφορίες για τα μεταφορικά του συγκεκριμένου προϊόντος έτσι ώστε ο πελάτης να γνωρίζει το συνολικό κόστος μιας πιθανής αγοράς.

Social και Mobile

Επιτρέψτε στον κάθε επισκέπτη να μοιραστεί με τους φίλους του τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν με την ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων στο eshop σας. Μ΄αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες σας, σάς διαφημίζουν σε ένα μεγαλύτερο κύκλο δυνητικών αγοραστών.

Είναι εξίσου σημαντικό το eshop σας να είναι και mobile-friendly. Μέρα με τη μέρα, οι χρήστες φορητών συσκευών αυξάνονται κατακόρυφα, γι΄αυτό είναι αναγκαίο το eshop σας να είναι διαθέσιμο και προσαρμόσιμο για αγορές μέσω smartphone και tablet.

Ο συνδυασμός των πιο πάνω λειτουργιών προσφέρει στον επισκέπτη σας μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης και κάνει την διαδικασία αγορών εύκολη και άμεση.

Ενα eshop στα μέτρα σας

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.