26 Νοεμβρίου 2013
Κατηγορία:
Κατασκευή eshop
Σχόλια: 0

Απαραίτητα χαρακτηριστικά για ένα επιτυχημένο eshop

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάποια eshop είναι πιο αποτελεσματικά από κάποια άλλα; Όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο, η επιτυχία βασίζεται στις λεπτομέρειες. Σε μικρές αλλά σημαντικές δυνατότητες που ένα eshop οφείλει να προσφέρει στον επισκέπτη έτσι ώστε κάθε επίσκεψη σε αυτό να μετατρέπεται σε αγορά.

Ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό eshop θα πρέπει να προσφέρει στον επισκέπτη:

Άμεση Επικοινωνία

Το τηλέφωνο επικοινωνίας θα πρέπει να είναι ευδιάκριτο και ορατό σε όποια σελίδα κι αν βρίσκεται ο επισκέπτης. Έτσι, σε περίπτωση που ο πελάτης έχει κάποια απορία, ανά πάσα στιγμή έχει διαθέσιμο το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών.

Ακόμη καλύτερα, μπορείτε να εφαρμόσετε την τελευταία τάση στην διαχείριση των online πωλήσεων που δεν είναι άλλη από την δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας (live chat). Εφαρμόζοντας αυτή την τεχνολογία, εμφανίζεται στον πελάτη ένα αναδυόμενο παράθυρο στο δεξί κάτω μέρος της οθόνης και τον ενημερώνει για την διαθεσιμότητα ενός ατόμου για την άμεση εξυπηρέτηση του.

Μικρές Υπενθυμίσεις Αξιοπιστίας

Ένας επισκέπτης που για πρώτη φορά επισκέπτεται το eshop σας έχει ανάγκη κάποια διαβεβαίωση ότι το eshop σας προσφέρει κάποιες βασικές υπηρεσίες όπως:

  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Πληροφορίες μεταφορικών
  • Ασφάλεια συναλλαγών

Αυτές οι πληροφορίες-διαπιστευτήρια θα πρέπει να εμφανίζονται στη σελίδα κάθε προϊόντος έτσι ώστε ο επισκέπτης να υπενθυμίζεται διαρκώς για την αξιοπιστία του eshop σας, καταρρίπτοντας οποιουσδήποτε αγοραστικούς ενδοιασμούς μπορεί να έχει.

Αξιολογήσεις Προϊόντων

Οι αξιολογήσεις προϊόντων διαβεβαιώνουν τον επισκέπτη ότι μια πιθανή αγορά από το eshop δεν έχει κανένα ρίσκο. Επίσης, οι αξιολογήσεις δίνουν την αίσθηση ενός καλά οργανωμένου eshop με ευχαριστημένη πελατεία και αποτελεσματικότητα.

Μια καλή τακτική είναι να ενθαρρύνετε τους πελάτες που ήδη σας επέλεξαν για τις αγορές τους, να κάνουν αξιολόγηση της αγοράς τους. Δίνοντας κίνητρα όπως εκπτωτικά κουπόνια θα κάνετε την διαδικασία πιο εύκολη και πιθανότατα να εξασφαλίσετε την θετική αξιολόγηση του προϊόντος και κατ΄ επέκταση του eshop σας.

Πλούσια οπτική εμπειρία

Πέρα από τις υψηλής ποιότητας φωτογραφίες των προϊόντων, συνίσταται και η δημιουργία βίντεο παρουσίασης των προϊόντων. Τα δημοφιλή ή αποκλειστικά προϊόντα που προσφέρει το eshop σας θα πρέπει να προωθούνται αναλόγως. Προσφέρεται λοιπόν στους επισκέπτες σας μια ολοκληρωμένη εμπειρία του προϊόντος, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες αγοράς.

Προώθηση κορυφαίων υπηρεσιών

Εάν προσφέρετε μια σημαντική υπηρεσία ή δυνατότητα στον πελάτη, αυτό θα πρέπει να τους το υπενθυμίζετε με κάθε ευκαιρία. Ο πιο πρακτικός και αποτελεσματικός τρόπος, δεν είναι άλλος από το να αναρτήσετε τις δυνατότητες αυτές στην αρχική σελίδα του eshop σας σε ευδιάκριτο και κεντρικό μέρος, όπως στην κορυφή της σελίδας. Δίπλα λοιπόν από το λογότυπο, το τηλέφωνο επικοινωνίας και ο,τι άλλο σημαντικό έχετε να προωθήσετε, προσθέστε και τις κορυφαίες σας υπηρεσίες, π.χ.

  • Δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από €50
  • Αγορά χωρίς πιστωτική κάρτα
  • Δωρεάν επιστροφή σε 18 σημεία πανελλαδικώς

Μ΄αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης γνωρίζει άμεσα τα οφέλη από μια πιθανή αγορά από το κατάστημά σας.

Ένα eshop που διαθέτει αυτές τις δυνατότητες, αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες αύξησης των πωλήσεων και των εσόδων του. Στο επόμενο μας post θα αναφερθούμε σε άλλες 5 δυνατότητες που το eshop σας οφείλει να παρέχει στον επισκέπτη. Μπορείτε να διαβάσετε επίσης μερικές συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας.

Ενα eshop στα μέτρα σας

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.