1 Ιουλίου 2013
Σχόλια: 0

Αξιοποιήστε το LinkedIn για την επιχείρηση σας

Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που υπάρχει εδώ και σχεδόν 10 χρόνια. Παρόλα αυτά, λίγοι επαγγελματίες, κι ακόμα λιγότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν αποδοτικά. Για τους περισσότερους, η ενασχόληση με το LinkedIn περιορίζεται στην αρχική κατασκευή του προφίλ και μια στο τόσο με την προσθήκη τωρινών η παλιών συναδέλφων. Οι περισσότεροι έχουν φτιάξει το προφίλ τους γιατί πλέον όλοι οι επαγγελματίες «πρέπει» να έχουν ένα προφίλ στον LinkedIn αλλά λίγοι αφιερώνουν ουσιαστικό χρόνο σε αυτό.

Αν έχετε μια παλιά ή νέα επιχείρηση και θέλετε να την αναπτύξετε ή απλά θέλετε να έρθετε σε επαφή με άλλους επαγγελματίες στον κλάδο σας, οι δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn είναι απεριόριστες.

Παραδόξως, το LinkedIn είναι ένα μέσο στο οποίο μπορείτε πολύ εύκολα να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το μόνο που αρκεί είναι ένα ενημερωμένο προφίλ και όρεξη να μάθετε τους τρόπους και τους κανόνες που θα σας κάνουν να ξεχωρίστε από τους υπόλοιπους. Πλέον, υπάρχουν στο LinkedIn πάνω από 200 χιλιάδες μέλη κι οι περισσότεροι από αυτούς είναι μεσαία και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων. Αν λοιπόν ψάχνετε πελάτες για την επιχείρηση σας, ο μέσος χρήσης του LinkedIn είναι ένας πολύ καλός υποψήφιος πελάτης.

Πως θα ξεκινήσετε:
    1. Αφιερώστε αρκετό χρόνο ώστε να φτιάξετε ένα πλήρες κι ενημερωμένο προφίλ με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Θα σας βοηθήσει να έρθετε σε επαφή με τα κατάλληλα άτομα.
    2. Η φωτογραφία σας θα πρέπει να είναι επαγγελματική. Αυτό δε σημαίνει όμως οτι δεν πρέπει να είναι πρωτότυπη ή δημιουργική. Φωτογραφίες όμως από παραλίες ή μπαρ, καλύτερα να μείνουν στο Facebook.
    3. Προβάλλετε την εμπειρία και την προϋπηρεσία σας. Δίνει αξία στο προφίλ σας.
    4. Κεντρίστε το ενδιαφέρον των άλλων. Δημοσιεύστε χρήσιμα άρθρα, φωτογραφίες και links από ιστοσελίδες που έχουν να προσφέρουν κάτι στο κοινό σας.
    5. Αν έχετε (που λογικά θα έχετε) συνδέσεις με παλιούς σας συναδέλφους ζητήστε τους μια «Σύσταση» (Reccomendation). (H «Σύσταση» (Reccomendation) είναι διαφορετική λειτουργία από την «Έγκριση» (Endorsement))

Εσείς με ποιους τρόπους χρησιμοποιείτε το LinkedIn για να βρείτε πιθανούς εργοδότες ή πελάτες για την επιχείρηση σας; Πείτε μας στα σχόλια!

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.