13 Νοεμβρίου 2013
Κατηγορία:
Κατασκευή eshop
Σχόλια: 0

Κατασκευή eshop: Πως θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Έχετε κάνει μια σοβαρή επένδυση σε χρόνο και χρήμα για το νέο σας eshop αλλά οι πωλήσεις του δεν είναι αυτές που περιμένατε; Μην απογοητεύεστε. Υπάρχει ένας βασικός κανόνας: για να δουλέψει το eshop σας, πρέπει πρώτα να δουλέψετε εσείς γι’αυτο.

Ο κύριος λόγος για τις χαμηλές πωλήσεις του eshop σας είναι οτι δεν κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας – απαραίτητη για να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Εφαρμόζοντας τις πιο κάτω συμβουλές θα καταφέρετε να εμπνεύσετε εμπιστοσύνη στους επισκέπτες σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και εν τέλει τα έσοδα σας!

1. Επικεντρωθείτε στο τι κάνει την εταιρία σας να ξεχωρίζει

Ένα eshop οφείλει να δίνει στον επισκέπτη μια ολοκληρωμένη εικόνα της εταιρίας που επισκέπτεται. Πρέπει σίγουρα να δημιουργήσετε μια σελίδα «Σχετικά Με Μας» στην οποία δεν πρέπει να παραλείψετε να δώσετε πληροφορίες όπως:

  • το Ιστορικό της εταιρίας σας
  • Προτερήματα και Αξίες
  • Εταιρική κουλτούρα
  • Βραβεία και αναγνωρίσεις

Μην ξεχάσετε να αναδείξετε τους ανθρώπους πίσω από την εταιρία. Αναρτήστε μίνι βιογραφικά συνοδευόμενα από φωτογραφίες για όλα τα άτομα-κλειδιά της εταιρίας. Μια τόσο απλή κίνηση, σας κάνει πιο αξιόπιστους στα μάτια των επισκεπτών σας.

Πείστε τους επισκέπτες σας για την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών σας κάνοντας αναφορά στην διαδικασία παραγωγής, στο προσωπικό και στις αξίες που διέπουν την φιλοσοφία της επιχείρησης σας.

2. Συνεχής ανανέωση πληροφοριών και προϊόντων

Θα κάνατε ποτέ αγορές από eshop που έχει μήνα Απρίλιο ακόμα αναρτημένες τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές; Μάλλον όχι.

Σκεφτείτε το eshop σας ως ένα 2χρονο παιδί που θέλει συνεχώς φροντίδα, επίβλεψη και πολλή αφοσίωση. Ανανεώνετε, αν όχι καθημερινά, εβδομαδιαίως τα προϊόντα και το απόθεμα σας και φροντίστε να παρέχετε έξυπνες προσφορές όποτε είναι εφικτό (Χριστούγεννα, Εκπτώσεις, στα πρώτα γενέθλια του eshop σας). Αυτές οι κινήσεις θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας (κι ακόμα και δεν αγοράσουν κάτι την πρώτη φορά, αυξάνετε τις πιθανότητες να σας επισκεφθούν ξανά).

3. Πληροφορίες Προϊόντων

Δίνοντας στον επισκέπτη ολοκληρωμένη πληροφόρηση για οτιδήποτε έχετε προς πώληση στο eshop σας, αυτόματα αυξάνετε τις πιθανότητες να το αγοράσει. Ένα βασικό μειονέκτημα των eshop γενικότερα είναι ότι δεν επιτρέπουν στο πελάτη την εμπειρία του να αγγίξουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει – και όπως είναι γνωστό, η real-life αλληλεπίδραση αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανοτητες αγοράς. Μπορείτε έξυπνα να προσφέρετε μια σχεδόν ισάξια εμπειρία προσφέροντας πλούσια ενημέρωση στον επισκέπτη:

    • Λεπτομερή περιγραφή προϊόντος και των προδιαγραφών του με ζωηρή γλώσσα
    • Καλής ποιότητας φωτογραφίες που επιδεικνύουν το design, το χρώμα και το μέγεθος του προϊόντος
    • Σημαντικά στοιχεία όπως διαθεσιμότητα, διαστάσεις, παρόμοια προϊόντα, κόστος μεταφορικών

4. Ο πελάτης στο επίκεντρο

Κάντε τον επισκέπτη να νιώσει ότι απολαμβάνει ειδική μεταχείριση. Αποφύγετε τις γενικευμένες τακτικές πωλήσεων και αντ΄ αυτού, προσφέρετε μια εξατομικευμένη εμπειρία με το να παρέχετε προτάσεις αγοράς βάσει τα προϊόντα που ο πελάτης ήδη έλεγξε ή με έξυπνες προσφορές για εξοικονόμηση χρημάτων, π.χ. αγοράστε αυτό το laptop μαζί με ένα tablet και κερδίστε 89€. Αυτές οι τεχνικές δείχνουν στο πελάτη ότι έχετε έναν κοινό στόχο: έξυπνες αγορές με λιγότερο κόστος.

5. Digital Marketing

Χωρίς μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική αφήνετε τους ανταγωνιστές να σας «κλέβουν» τους πελάτες και να καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από εσάς. Το digital marketing καλύπτει τέσσερις βασικούς τομείς:

Ενασχοληθείτε με τα social media, σε καθημερινή βάση, επικοινωνήστε με τους επισκέπτες και πελάτες σας, δημιουργήστε διαγωνισμούς, ανακοινώστε προσφορές και απαντήστε σε όλες τους τις ερωτήσεις σε Twitter και Facebook.

Ίσως η πιο αποτελεσματική μέθοδος προβολής του eshop σας είναι μέσω της πλατφόρμας του Google Adwords. Κάθε φορά που κάποιος κάνει αναζήτηση στo Google λέξεις-κλειδιά σχετικά με την επιχείρηση σας (π.χ. γυναικεία φορέματα), τότε η δική σας διαφήμιση πλαισιώνει τα εν λόγω αποτελέσματα, προωθώντας σας σε νέους πελάτες! Για την μεγιστοποίηση των πωλήσεων σας, ένας ειδικός στο Google Adwords θα σας δώσει άμεσα και απτά αποτελέσματα.

Μπορείτε ακόμη, να αυξήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας με εκπτωτικά κουπόνια ή προσφορές με αντάλλαγμα το email τους. Έτσι θα μπορείτε να τους ενημερώνετε για επερχόμενες προσφορές, διαγωνισμούς και ο,τι άλλο επιθυμείτε μέσω της email καμπάνιας σας!

Το eshop σας μπορεί να γίνει βασική πηγή εσόδων για την εταιρία σας. Μάθετε περισσότερα για το πώς να δραστηριοποιηθείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο με αποτελεσματικό τρόπο.

Ενα eshop στα μέτρα σας

Vangelis Serafis

Ο Βαγγέλης Σεραφής είναι προγραμματιστής και συνιδρυτής της makemysite. Ειδικεύεται στο Front-End Developing και το Digital Marketing. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα του σχετικά με το Web Development, το Digital Marketing και τα Social Media στο blog της makemysite.

Γράψτε την άποψη σας

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν κοινοποιούμε το email σας. Παρακαλούμε σχολιάστε με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες κι όχι με greeklish. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.